ادنوس

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

رپورتاژ مشاغل یکشنبه 24 بهمن 1400 558بازدید

کسب درآمد با طراحی وبسایت

طراحی وبسایت یکی از روشهایی است که از طریق آن میتوانید کسب و کار خود را به عموم مردم در سراسر جهان معرفی کنید، زیرا امروزه افراد برای انجام هرکاری ابتدا سراغ اینترنت رفته و نیاز خود را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت ها جستجو می کنند.

با ما همراه باشید با نکات مهم کسب درآمد با طراحی وبسایت.

اینکه وب سایت با چه هدفی راه اندازی می شود، بر نحوه و میزان درآمد آن موثر است. اگر هدف وب سایت شما افزایش فروش و توسعه کارتان است، سه نکته زیر را حتما در نظر داشته باشید:

نکات مهم کسب درآمد با طراحی وبسایت:

۱- ثبت نام مخاطبان و اطلاعات مشتریان احتمالی

یک محصول یا اطلاعاتی با ارزش را برای بازدید کنندگان داخل وبسایت قرار دهید. سپس فرمی را در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید و آنها را ترغیب کنید تا این فرم را که شامل مشخصات اولیه شان است، تکمیل کنند. پس از عضویت کاربران، چند ایمیل با محتوای مفید و مورد نیاز مخاطبان برای آنها ارسال کنید.

یادتان باشد با داشتن یک محتوای خوب و مفید میتوانید لیستی از مخاطبان و مشتریانی داشته باشید که از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید. اما در ارسال ایمیل زیاده روی نکنید زیرا ممکن است ایمیل های شما تبدیل به هرزنامه شود.

۲- فروش محصولات و خدمات

برای آنکه مخاطب خود را تبدیل به مشتری کنید باید صفحه مربوط به محصول از لحاظ تبلیغاتی بسیار قدرتمند باشد تا مخاطب جذب آن شود.

باید وبسایت خود را با تبلیغات و محصولاتی که برای مخاطبان جذاب است، تزیین کنید. یک یا چند عکس از محصول خود را در سایت بگذارید و راجع به محصولات و خدمات خود بطور کامل و شفاف توضیح دهید.

یادتان باشد که حتما پرداخت وجه اینترنتی را جزء امکانات وبسایت خود قرار دهید.

۳- کسب و کارتان را از طریق وبسایت به رسانه ها معرفی کنید.

صفحه ای را به رسانه ها اختصاص دهید و در آن اطلاعات مختصری از خود، کسب و کارتان، عکس محصولات با کیفیت و … را قرار دهید و کار را برای رسانه هایی مانند نشریات، روزنامه ها و … آسان کنید. میتوانید آمادگی خود را برای مصاحبه با نشریات نیز اعلام کنید تا افراد علاقه مند به مصاحبه با شما آنرا پر کنند.​

 

آقای تبلیغ